התחדשות, קהילה והשראה

אנחנו מתכננים ובונים מתחמי מגורים המציעים שילוב אופטימלי בין שטחים ציבוריים ומתקנים מפנקים למפגש קהילתי, לבין חיי משפחה פרטיים ואיכותיים בדירות מעוצבות ומרווחות ובלוקיישנים הכי נחשקים בעיר. בשנים האחרונות הגענו לשכונות הכי טובות בעיר, ויצרנו מתחמים המאפשרים להנות מכל העולמות.

קהילה

אנחנו באנשי העיר מאמינים בכוחה של קהילה טובה לייצר איכות חיים גבוהה ו-Well Being עבור חבריה. כשאתם חיים בתוך מארג אנושי שהוא מיקרוקוסמוס של תל אביב, נרקמים קשרים מיוחדים, סיפורי אהבה ושיתופי פעולה כמו שרק העיר הזאת יכולה לייצר. המתחמים שלנו בנויים בצורה שמאפשרת ומעודדת היווצרות קהילה באופן טבעי, בזכות גינות נעימות בשטח המתחם, ושטחים משותפים חכמים ופונקציונאליים. אנו מניחים עבורכם את התשתיות שיוצרות קהילה, עכשיו זה שלכם.

אירועי אמנות תל אביבית בהשראת אנשי העיר

בתל אביב של היום, הכל משתנה מרגע אחד למשנהו, בזרימה טבעית ומתפתחת. אנו מותחים את הגבולות, יוצרים חיבורים מפתיעים בין ישן לחדש, בין ארכיטקטורה לאמנות, בין פנים המבנה לבין החוץ. האירועים שאנו מקיימים מוקדשים לאמנות עכשווית ורלוונטית לנקודת הזמן, תומכת ומקדמת אמנים צעירים, ויחד עם זאת שומרת על הסביבה והקיימות של העיר. השראה לחיבור משמעותי ועמוק בין האתמול למחר.

איך אנחנו עושים את זה? לפני הריסה של בניין אנחנו הופכים אותו למוזיאון פופ אפ. זו הפלטפורמה שלנו להביא השראה, לעודד אמנות עכשווית, צעירה ובועטת ולייצר חשיפה לאומנים ישראלים. אנו מזמינים את הקהילה להנות מהבניין ומהאמנות החדשנית לפני הריסתו. המוזיאון נמצא שם למשך מספר ימים, משהו ארעי, רגע אחד הוא שם וברגע הבא כבר לא. כחלק מהקצב של תל אביב שלנו.